فلفل سفید، یکی از انواع اصلی فلفل است که از دانه‌های بلوطی فلفل سفید به دست می‌آید. در واقع، فلفل سفید در واقع یک نوع فلفل سیاه است که پوست خارجی آن پس از خشک شدن و جدا شدن از مغز داخلی آن، به رنگ سفید تغییر می‌کند. فلفل سفید دارای طعم تند و قوی‌تری نسبت به فلفل سیاه است و به عنوان یکی از اصلی‌ترین ادویه‌ها در آشپزی استفاده می‌شود. این ادویه در تهیه غذاهای مختلف مانند پلو، خورش‌ها، سالاد و غیره به‌کار می‌رود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت فلفل سفید در بازار | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


فلفل سفید، یکی از انواع اصلی فلفل است که از دانه‌های بلوطی فلفل سفید به دست می‌آید. در واقع، فلفل سفید در واقع یک نوع فلفل سیاه است که پوست خارجی آن پس از خشک شدن و جدا شدن از مغز داخلی آن، به رنگ سفید تغییر می‌کند.  فلفل سفید دارای طعم تند و قوی‌تری نسبت به فلفل سیاه است و به عنوان یکی از اصلی‌ترین ادویه‌ها در آشپزی استفاده می‌شود. این ادویه در تهیه غذاهای مختلف مانند پلو، خورش‌ها، سالاد و غیره به‌کار می‌رود.

قیمت فلفل سفید در بازار | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



لفل سفيد همچنين داراي خواص ضد التهابي، ضد عفوني كننده و آرامبخش است و مي‌تواند به عنوان يك روش درماني طبيعي براي برخي از بيماري‌ها مانند سرماخوردگي، سردرد و درد عضلاني استفاده شود. همچنين، برخي از تحقيقات نشان داده‌اند كه فلفل سفيد ممكن است به كاهش چربي خون و بهبود عملكرد قلبي-عروقي كمك كند.

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت فلفل قرمز-خواص فلفل سفيد-بوي بد فلفل سفيد-بوته فلفل سفيد خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت فلفل سفيد در بازار را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت فلفل سفيد در بازار در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت فلفل قرمز-خواص فلفل سفيد-بوي بد فلفل سفيد-بوته فلفل سفيد با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت فلفل سفيد در بازار را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت فلفل سفيد در بازار و قيمت فلفل قرمز-خواص فلفل سفيد-بوي بد فلفل سفيد-بوته فلفل سفيد كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فلفل سفيد چيست؟

فلفل سفيد حاوي مقادير بالاي ويتامين ها و مواد معدني است كه به سلامت دستگاه گوارش كمك مي كنند، باعث لاغري و كاهش وزن شده و براي پيشگيري از سرطان و بيماري هاي قلبي و عروقي مفيد هستند.
فلفل سفيد در واقع دانه هاي رسيده ي ميوه ي فلفل هستند كه به رنگ قرمز تيره ديده مي شوند. پس از چيده شدن به مدت 15 روز در آب خيس مي خورند تا پوست آن ها جدا شود و چيزي كه باقي مي ماند همان فلفل سفيد مي شود.

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


خواص فلفل سفيد براي پوست و مو

توجه : پيش از مصرف هرگونه ماسك بر روي صورت و نواحي حساس بدن، با ماليدن مقداري كمي از آن بر روي پوست دست خود به مدت حداقل 20 دقيقه، از نداشتن حساسيت نسبت به آن اطمينان حاصل نماييد.

  • ضد آفتاب طبيعي :متخصصان پوست مي گويند كه اضافه كردن فلفل سفيد به رژيم غذايي و همچنين ماليدن پودر فلفل سفيد بر روي پوست، بدن را در برابر اشعه هاي خطرناك نور خورشيد محافظت كرده و خطر ابتلا به سرطان پوست را كاهش مي دهد.
  •  درمان ويتيليگو (پيسي) :فلفل سفيد حاوي مقادير بالاي پيپرين است كه باعث تحريك رنگدانه هاي پوست شده و يكي از بهترين روش هاي طبيعي براي درمان بيماري ويتيليگو يا پيسي محسوب مي شود.
  • جوان سازي پوست صورت :تحقيقات نشان داده كه مقادير بالاي آنتي اكسيدان هاي موجود در فلفل سفيد به كاهش چين و چروك و لكه هاي تيره پوست كمك كرده و باعث جوان سازي پوست صورت مي شود.
  •  لايه برداري پوست :فلفل سفيد يك روش طبيعي و عالي براي پاك سازي و لايه برداري پوست صورت از سلول هاي مرده محسوب مي شود كه باعث براق تر شدن پوست مي شود.

 قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ماسك و اسكراب فلفل سفيد براي صورت

1 قاشق غذا خوري پودر فلفل سفيد را با مقداري آب تركيب كنيد تا خميري به دست آيد، اين خمير را بر روي پوست صورت بماليد و به مدت 2 دقيقه خوب ماساژ دهيد سپس با آب سرد خوب بشوييد.

 

  • رفع مو هاي زائد بدن :فلفل سفيد يكي از بهترين روش هاي طبيعي براي رفع مو هاي زائد بدن مي باشد؛ 1 قاشق غذا خوري فلفل سفيد را با يك قاشق غذا خوري كافور و يك قاشق غذا خوري روغن بادام تركيب كنيد و بر روي مو هاي زائد بدن بماليد، بگذاريد 15 دقيقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشوييد. اين تركيب را براي رفع مو هاي زائد زير بغل و بيكيني استفاده نكنيد.
  • درمان شوره سر :فلفل سفيد حاوي مقادير بالاي ويتامين ها و مواد معدني است كه به درمان شوره سر كمك مي كند.
  • تقويت و افزايش رشد مو :فلفل سفيد حاوي مواد مغذي است و به افزايش گردش خون در پوست سر به تقويت فوليكول هاي مو و افزايش رشد مو كمك مي كند.

ماسك فلفل سفيد براي مو

يك قاشق غذا خوري فلفل سفيد را با 10 عدد هسته ليمو ترش در ميكسر خوب تركيب كنيد و آن را بر روي مو ها بماليد، بگذاريد 10-15 دقيقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشوييد.

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فوايد دارويي و درمان فلفل سفيد براي بدن


 تقويت حافظه
مقادير بالاي آنتي اكسيدان ها و فلاونوئيد هاي موجود در فلفل سفيد به كاهش راديكال هاي آزاد بدن كمك كرده و باعث تقويت حافظه و افزايش تمركز مي شوند.

لاغري و كاهش وزن
مقادير بالاب كپسايسين موجود در فلفل سفيد باعث افزايش چربي سوزي بدن شده و به لاغري و كاهش وزن افراد كمك مي كند.

جنين و زنان باردار
فلفل سفيد غني از فلاونوئيد ها و ويتامين ها و مواد معدني است كه به بهبود رشد جنين در دوران بارداري و سلامت زنان باردار كمك مي كنند.
 مسكن طبيعي بدن
كپسايسين موجود در فلفل سفيد، يك ماده گرم است كه باعث توليد گرما در بدن شده و به عنوان يك مسكن طبيعي باعث درمان درد و اسپاسم بدن مي شود.
 آرتروز
كپسايسين موجود در فلفل سفيد داراي خواص ضد التهابي و ضد درد قوي بوده كه به پيشگيري و درمان آتروز و درد ناشي از آن كمك مي كند.
سرطان
تحقيقات انجام شده در دانشگاه ناتينگهام نشان داده كه كپسايسين موجود در فلفل سفيد به نابودي سلول هاي سرطاني به ويژه سرطان پروستات كمك مي كند.
 درمان سردرد
فلفل سفيد هم مانند فلفل سياه داراي خواص ضد درد طبيعي است و به دليل مقادير بالاي كپسايسين كه دارد به درمان سردرد و بهبود علائم آن كمك مي كند.
 درمان سرفه
فلفل سفيد داراي خواص آنتي بيوتيكي است و با توليد گرما به درمان سرفه و گلودرد كمك مي كند؛ براي درمان سرفه كافي است مقداري پودر فلفل سفيد را با كمي عسل خام تركيب كنيد و بخوريد.
پاك سازي سيستم تنفسي
گرماي توليد شده توسط فلفل سفيد مي تواند به پاك سازي بيني، سينوس ها و سيستم تنفسي كمك كرده و باعث رفع گرفتگي و احتقان بيني شود.
معده و دستگاه گوارش
مصرف فلفل سفيد مي تواند باكتري هاي ايجاد كننده زخم در معده و روده را از بين ببرد و خطر ابتلا به زخم معده را كاهش دهد.
فلفل سفيد با افزايش ترشح اسيد هيدروكلريك، به بهبود هضم غذا كمك مي كند. فلفل سفيد به دليل خواص گرمايشي كه دارد، باعث جلوگيري از احتباس گاز در روده ها مي شود.
فشار خون
از آنجايي كه فلفل سفيد غني از فلاونوئيد ها، ويتامين A و ويتامين C است، مي تواند به كاهش فشار خون بالا كمك كند.
سلامت قلب
مقادير بالاي آنتي اكسيدان ها و فلاونوئيد هاي موجود در فلفل سفيد با كاهش فشار خون بالا و سم زدايي بدن به سلامتي قلب كمك كرده و خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي را كاهش مي دهد.
 قند خون و ديابت
فلفل سفيد باعث تقويت متابوليسم بدن مي شود، هضم غذا را بهبود مي بخشد و به اين ترتيب مي تواند به كاهش قند خون در افراد مبتلا به ديابت كمك كند؛ متخصصان توصيه مي كنند كه افراد مبتلا به ديابت براي كاهش قند خون بهتر است هر روز در يك ليوان آب يا شير، مقداري پودر فلفل سفيد، پودر دانه يا تخم شنبليله و زردچوبه را با هم تركيب كنند و بخورند.
 درمان دندان درد
پودر فلفل سفيد يك مسكن طبيعي براي دندان درد محسوب مي شود؛ مقداري پودر فلفل سفيد را با روغن ميخك تركيب كنيد و بر روي دندان بماليد تا درد آن تسكين پيدا كند.
تقويت بينايي
در طب سنتي از فلفل سفيد براي تقويت بينايي و درمان ضعف چشم ها استفاده مي شود.
درمان آب مرواريد
استفاده خوراكي از فلفل سفيد يكي از بهترين روش هاي طبيعي براي درمان آب مرواريد محسوب مي شود؛ مقداري پودر فلفل سفيد را با نسبت 1 به 5 با پودر بادام، شكر قهوه اي و كره تركيب كنيد و بخوريد.
 پوكي استخوان
مقادير بالاي منگنز، مس و منيزيم موجود در فلفل سفيد به تقويت استخوان ها كمك كرده و خطر ابتلا به پوكي استخوان را كاهش مي دهد.
 اسهال
يك تحقيق در چين نشان داده كه فلفل سفيد به دليل مقادير بالاي پيپرين كه دارد باعث درمان سريع اسهال به ويژه در نوزادان و كودكان مي شود.

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

عوارض و مضرات فلفل سفيد

فلفل سفيد در برخي افراد مي تواند باعث ايجاد واكنش هاي آلرژيك شود كه با تورم و درد شكم همراه مي باشد. پيپرين موجود در فلفل سفيد ممكن است لخته شدن خون را كاهش دهد و زياده روي در مصرف آن مي تواند خطر خونريزي در افراد مبتلا به اختلالات خوني را افزايش دهد.


طبع فلفل سفيد
طبيعت فلفل سفيد گرم و خشك مي باشد. فلفل سفيد يك منبع غني از آنتي اكسيدان ها، فلاونوئيد ها، ويتامين A، ويتامين C، ويتامين B2، ويتامين B6، ويتامين K، منگنز، مس، منيزيم، كلسيم، فسفر، آهن، پتاسيم و پروتئين و فيبر است.


موارد استفاده فلفل سفيد

بيشترين كاربرد فلفل سفيد در آشپزي مي باشد؛ فلفل سفيد را به صورت پودر فلفل سفيد و به عنوان ادويه براي تهيه انواع غذا استفاده مي كنند.
پودر فلفل سياه به عنوان ماسك و اسكراب براي سلامتي پوست و مو استفاده مي شود.

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

تفاوت فلفل سفيد و سياه

  1.  فلفل سياه و سفيد هر دو ميوه هاي گياه Piper Nigrum هستند اما نحوه ي پردازش آن ها با هم متفاوت است؛ اگر دانه هاي رسيده در زير نور خورشيد خشك شوند فلفل سياه به دست مي آيد اما اگر پس از رسيدن در آب خيس بخورند و پوست آن ها جدا شود، فلفل سفيد به دست مي آيد.
  2. فلفل سياه در مقايسه با فلفل سفيد، عطر، طعم و بوي قوي تري دارد.
  3. فلفل سياه نسبت به فلفل سفيد مقادير بالاتري چربي دارد.
  4.  فلفل سياه كاربرد بيشتري در آشپزي دارد چون باعث خوش طعم تر شدن غذا مي شود.
  5.  فلفل سفيد در مقايسه با فلفل سياه ارزش هاي دارويي بيشتري دارد. در طب سنتي آيورودا و طب چيني، فلفل سفيد براي درمان آرتريت روماتوئيد، مالاريا، يبوست، درد مفاصل، احتقان بيني، مسموميت غذايي، تهوع و وبا استفاده مي شود.
  6.  فلفل سياه بيشتر باعث ايجاد واكنش هاي آلرژيك در افراد مي شود.
  7.  فلفل سياه در مقايسه با فلفل سفيد، طول عمر بيشتري دارد و مدت طولاني ترين نگهداري مي شود.

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ارزش غذايي فلفل سفيد (100 گرم)

  • كالري : 251
  • چربي : 1.3 گرم
  • كربوهيدرات : 64 گرم
  • پروتئين : 10 گرم
  • فيبر : 25 گرم
  • قند : 0.6 گرم

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت فلفل قرمز-خواص فلفل سفيد-بوي بد فلفل سفيد-بوته فلفل سفيد مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

قيمت فلفل سفيد در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 264 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586031

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .